čtvrtek 8. listopadu 2012

Jak jsem tvořila

Už hodně dlouho jsem nevytvářela nic kreativního, až o jednom víkendu jsem se rozhodla, že když je ten podzim, pustím se do halloweenské dýně. Měla jsem volné celé odpoledne, nic mě nehonilo a tak jsem si to vážně užila, ačkoliv normálně na tyhle "piplačky" nemám trpělivost. Dýni jsem koupila v Lidlu asi za 50,- Kč.

Nejhorší ze všeho byl první krok, a to odříznutí vrchní "čepičky". Dýně byla tvrdá a musela jsem vynaložit poměrně dost síly a ještě si přitom neuříznout ruku. Pak přišlo na řadu vydlabávání, to šlo pomocí malé lžičky docela dobře. Následovala konečně ta část, na kterou jsem se těšila - vyřezávání vzoru. Nechtěla jsem dělat klasické strašidelné obličeje, takže jsem zapátrala na internetu a odtud stáhla šablonu s kočičkami. Byl to můj první pokus a vzor nevypadal úplně snadně, takže jsem se trochu bála co z toho vyleze. Ale... Dopadlo to přímo skvěle, a já na sebe byla pyšná.


Není nad tu radost, když člověk sám vytvoří něco hezkého.


1 komentář: