pátek 15. března 2013

Missha, holka do nepohody

Lyžovaly jsme spolu za mrazu v italských Dolomitech a skvěle si rozumněly. Brouzdaly jsme spolu v písku u moře a staly se z nás nerozlučné kamarádky. Teď spolu děláme už skoro všechno, Missha je totiž holka do nepohody a skvělá parťačka.
Je to už nějaký ten měsíc co dorazil balíček z Jižní Korei. Byl maličký, ale už to, že přicestoval přes půl světa z něj dělalo něco velkého. A pak ten obsah... Ano, můj první PRAVÝ ASIJSKÝ BB cream. MISSHA. Konkrétně Missha M Signature Real Complete BB Cream. Objednala jsem na zkoušku malé balení v odstínu 23 Natural Yellow Beige.
A jaká Missha podle mě je?

hezká - má elegantní růžové balení s reliéfem kytiček a zlatým písmem i uzávěrem.
voňavá - je z ní cítit jemná květinová vůně, nevtíravá, pro mě příjemná.
přizpůsobivá - po prvním nanesení odstínu 23 jsem měla pocit, že jsem šlápla vedle, zdál se mi trošku tmavší než bych potřebovala. Po pár minutách se ale hezky přizpůsobil a s pletí úplně splynul.
dobře se nanášející - BBčko je dost tekuté, což mi nevadí, protože se díky tomu dobře nanáší na obličej. Není třeba ho zvlášt pečlivě roztírat
trochu lepivá - po nanesení na obličej ji malinko cítím, pár minut mám takový ulepený pocit, který ale časem zmizí.
sjednocující - Missha poskytuje střední krytí a pleť je s ní opravdu sjednocená. Poprvé mě až překvapilo jak moc. Nedělá efekt masky, ale obličej je najednou prostě úplně barevně jednolitý a potřebuje zase trochu "vytáhnout" alespoň tvářenkou (ideálně i rozjasňovačem).
matující i rozjasňující - možná vám to nedává smysl, ale já mám s tímhle výrobkem pleť matnou tak, že ani nepotřebuji pudr (většinou), ale zároveň když se podívám zblízka, je jakoby projasněná (a to bez třpytek!)
uzdravující - když se mi na obličeji zjeví nějaký pupínek, tak mám pocit jako by ho Missha pomáhala léčit a on mizí rychleji, než když používám svůj běžný make-up.
málo hydratační - prý se pod BBčka nemusí používat krém, já ho ale vynechat nemůžu, protože se mi bez něj tvoří šupinky na nose.
skoro přírodní - jak jsem se dočetla na oficiálních stránkách, hlavními ingrediencemi Missha výrobků jsou přírodní rostlinné výtažky a chemické látky se v nich buď vůbec nevyskytují nebo jsou obsaženy jen v minimálním množství.
ochraňující - pyšní se SPF 25 a to se počítá.
odolná - na mém obličeji vydrží vážně obstojně dlouho, od brzkého rána skoro až do večera

SKVĚLÁ! Pro mě už je Missha M Signature Real Complete doslova nepostradatelná. S prvním balením už končím a poohlížím se po něčem dalším. Tentokrát to asi bude bráška Cho Bo. Bez BB od Misshy už ani ránu!

Vlastníte nějakou Misshu? Milujete ji?

Žádné komentáře:

Okomentovat