sobota 26. dubna 2014

Mary-Lou Manizer

Na tento pudrový rozjasňovač od The Balm jsem četla jen samou chválu, a když jsem navíc zhodnotila cenu jako velmi přijatelnou, bylo rozhodnuto. Slečna Mary-Lou doputovala ke mně domů a stala se mou novou guru pro zářivou pleť.


Co se týče balení, je z pevného stříbrného plastu, nikde se neviklá a zdá se být dost bytelné. Uvnitř je pořádně velké zrcátko a 8,5 g slisovaného prášku. Množství, které mi vydrží asi do konce života. Obal zdobí policejní fotografie Mary-Lou, jež je obžalována z přílišné krásy a popularity. Mám hodně ráda retro, takže oceňuji provedení a skvělý nápad. Je vidět, že tady se nad tím někdo opravdu zamyslel. Pro mě je to přesně ten typ výrobku, u kterého mě těší už jen pohled na něj.

Ve stínu.
Po prvním otevření krabičky mě trošku překvapil odstín výrobku, zdál se mi trošku víc do zlata něž jsem si představovala podle obrázku na e-shopu. Pokusila jsem se vyfotit odstín na denním světle co nejreálněji aby jste měli představu. On totiž v různých světelných podmínkách vypadá vždy trošku jinak. Řekla bych, že na denním světle má nejblíž k champagne barvě, možná i s kapkou broskvové, ve stínu je to spíš champagne trochu do zlatova. Každopádně nakonec jsem moc spokojená, je to pěkný univerzální odstín, který musí slušet snad každému. Hlavně je bez viditelných třpytek, což byl můj základní požadavek. I když se mi občas v umělém osvětlení zdá, že jich tam pár je, jsou tak nepatrné, že se sotva dají postřehnout. Na denním světle je nevidím vůbec.

Zataženo.
Slunečno. Řekla bych že tohle je nejpřesnější swatch, takhle se mi odstín jeví nejčastěji.
Rozjasňovač má příjemně měkkou konzistenci, takže se dobře nanáší, nepráší a neopadává nikam, kde ho mít nechcete. Výdž je také na jedničku, opravdu celodenní. Pigmentace bych označila jako výbornou, stačí jedno lehké přejetí a intenzita rozjasnění je tak akorát. Spíš se s ním musí opatrněji aby člověk nezářil na dálku. Při opatrném zacházení mi ale efekt připadá krásně přirozený. Zdá se vám, že jenom chválím? Věřte mi, že je proč. Nevím co bych Mary-Lou vytkla, splnila všechna má očekávání a budu ji nadšeně používat asi až do důchodu.

Mary-Lou Manizer uprostřed. Foceno na denním světle.
Na závěr ještě názorná demonstrace toho, kam se dá rozjasňovač použít. Rozjasňovač by se dal přirovnat ke zvýrazňovači, protože vyzdvihne místa na obličeji, ke kterým chcete přitáhnout pozornost. Proto pozor, pokud třeba nemáte dokonalý nosík, pak ho na jeho hranu nedávejte, akorát byste na něj víc upozornili. Já rozjasňovač nejraději aplikuji na úplný vršek lícních kostí (nad tvářenku) a do vnitřního koutku oka.


Jsem opravdu ráda, že jsem si tuhle položku z wishlistu pořídila a dávám Mary-Lou manizeru čtyři a půl sedmikrásky z pěti. A to jen proto, že člověk nikdy neví, jestli neobjeví něco ještě dokonalejšího. I když v tomhle případě to bude asi hodně dlouhá cesta... .



Mimochodem s The Balm ještě nekončíme, k Mary Lou zavítala vzácná návštěva. Stay tuned.


Jak jste na tom s rozjasňovači, používáte je nebo vám přijdou zbytečné? Který je podle vás jednička?

Londie

Žádné komentáře:

Okomentovat