pátek 4. září 2015

Pátek k zamyšlení III.


Touha je krám, kde mají všechno a hned.

Myslíte si, že to tak je? Že to takhle funguje? Že když si člověk něco dostatečně silně přeje, tak to taky dostane?

Já jsem přesvědčená, že síla myšlenky dokáže být hodně silná. Už se mi stalo, že jsem něco moc chtěla a toužila po tom, ale zdálo se opravdu těžký a nebo i skoro nemožný tý věci dosáhnout, ale pak se naskytla příležitost a mně se to podařilo získat.

Asi se to dá docela dobře logicky vysvětlit. Když člověk má nějakou svojí velkou touhu, sen, cíl, pak se taky snaží ho naplnit a udělá proto, co jen může. Třeba podvědomě. Ať je to takhle prostý nebo ne, já chci každopádně být tím, kdo věří, že pokud po něčem z celýho srdce touží, tak mu "vesmír" pomůže a nabídne šanci, aby toho dosáhl. S tímhle vědomím je život i tak nějak lehčí a víc motivující, protože pak...

...nic není dost velkej cíl, aby ses nepokusil.
Volej k nebi přání a všechno bude k mání.


Užívejte si ty momenty, kdy se vaše přání plní, Tril 


Žádné komentáře:

Okomentovat