čtvrtek 4. dubna 2013

Sedm spotřebovaných

Mám moc ráda články typu: "spotřebováno", "vymazáno", tudíž dnes nebudu moc originální a přispěchám také se svou troškou do mlýna. Hlavně díky mojí beautyboxové obsesi se moje sbírka kosmetiky rozrůstá a rozrůstá a rozrůstá. Aby mě jednoho dne celá ta hromada mazátek, vonítek a barvítek nepohřbila zaživa, snažím se lahvičky a krabičky pěkně postupně vyprazdňovat. Dnes vám ukážu první sedmičku produktů, které dosloužily.

Sestavila jsem jednoduchou stupnici, která napoví jak jsem s výrobky byla spokojená a jestli bych si je koupila znova. 
♥♥♥♥♥       vytahuji peněženku - nutně potřebuji další balení
♥♥♥♥ za mě ano, až budu mít náladu zase si to koupím
♥♥♥         byla jsem spokojená, ale zkusím raději něco nového
♥♥         nic moc, za tohle už peníze neutratím
        nechci, snad ani zadarmo

1. Nizoral šampón
Předloni v létě jsem úplně přestala používat šampóny bez silikonů a najednou se mi začaly tvořit lupy v příšerném množství. Byla jsem z toho překvapená, protože nikdy dřív jsem na ně výrazně netrpěla. Nevím jestli to byl přímý důsledek mého embarga na šampóny "silikoňáky" nebo to souviselo s něčím jiným, každopádně nic proti lupům mi nepomohlo. Až Nizoral. S ním se má pokožka hlavy po nějaké době uklidnila a vrátila do normálu. Jednou mi paní magistra v lékárně doporučila přípravek od jiné firmy, že prý je levnější a má stejné účinky. Neměl. Zase jsem se pokorně vrátila k Nizoralu a i když už se mi lupy netvoří, při jakémkoliv pocitu svědění pokožky hlavy po něm preventivně sahám.
♥♥♥♥

2. Toaletní voda Puma Flowing
Tahle vůnička je drogérková, ale já ji mám hrozně ráda. Cítím z ní něco sladkého, ale ne přeslazeného, je to jemná vůně, příjemná, snad i trochu elegantní. Moc mi ten popis nejde, raději jsem vygooglila i složení: hlava - mandarinka, malina, frézie, květ rybízu, srdce-mimóza, fialka, iris, ylang-ylang, základ - santálové dřevo, ambra, vanilka, pižmo. Obecně mám Puma toaletky v oblibě, dříve jsem hojně používala Jamaicu (která se přestala vyrábět) a nyní mám na poličce ještě lahvičku Puma Yellow.
♥♥♥♥

3. Tetesept sůl do koupele
O této blahodárné věcičce už jsem se kladně vyjadřovala tady a můj názor se nezměnil ani po jejím úplném vyplácání. Mám pocit, že potřebuji další.
♥♥♥♥

4. Oriflame Podkladový krém Giordani Gold Mineral therapy
Vím že je mnoho zarytých odpůrců značek typu Avon a Oriflame, já mezi ně ale nepatřím. Svého času jsem toho od obou firem odzkoušela poměrně dost a mohu říci, že umí vyrobit některé povedené kousky. Tenhle podkladový krém byl mou stálicí pěkných pár sezón. Teď ho sice vytlačují BB krémy, ale tuším, že v létě, až se trošku opálím, se k němu zase vrátím. Krém patří do oriflamí "luxusní řady" Giordani Gold, je v bytelné skleněné lahvičce s pumpičkou, kryje skorostředně a s pudrem vydrží celý den. Povedené jsou i odstíny, které v žádném případě nejdou do oranžova. Já mu nemám co vytknout.
♥♥♥♥

5. Queen Helene olejový vlasový zábal
Kdysi někdo výrobky této značky vychvaloval na fóru Omlazení, tak jsem prubla tento zábal a byla mile překvapená. Neobsahuje minerální oleje, tudíž jde dobře smýt a vlasy vůbec nezmastí. Jeho zvláštní ingrediencí je placenta (nevím jaká a vědět nechci). Toto je už asi třetí balení, které vlastním, mým vlnitým vlasům dělá Queen Helene nadprůměrnou službu.
♥♥♥♥

6. Rimmel řasenka Glam´Eyes
Většinou mezi řasenkami, ať levnými nebo drahými, nepociťuji extrémní rozdíly co se týče zhuštění nebo prodloužení řas. Rozhodující je pro mě tedy jestli se mi s kartáčkem dobře pracuje a to jestli řasenka drží a nedrolí se. S rimmelkou jsem v těchto směrech byla spokojená. Nenadchne, ale ani neurazí.
♥♥♥

7. Lak na vlasy Garnier Fructis Style
Lak na vlasy používám pouze v případě, že si žehlím vlasy, a nemám na něj tedy nějaké speciální nároky. Tenhle bambusový od Garnier byl příjemný tím, že pěkně voněl a vlasy mi vůbec neslepoval.
♥♥♥♥

Používáte některé z jmenovaných výrobků? Jaké s nimi máte zkušenosti? 

2 komentáře:

  1. Tu řasenku jsem už taky měla :) a vyhovovala mi :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, Nizoral je nejlepší. Ale drahý celkem je, takže po levnější alternativě bych taky sáhla, ale zdá se teda, že nemá konkurenci.)

    OdpovědětVymazat