pondělí 18. listopadu 2013

Návrat do blogosvěta

Zjistila jsem, že můj poslední příspěvek je víc než půl roku starý. To by mohlo být indikátorem toho, že jsem to tu zabalila. Ale není to tak. Jsem svým způsobem perfekcionista a když nemám čas něco dělat pořádně, radši to nedělám vůbec. Doteď to platilo i o blogu a taky to podle toho dopadlo. Asi je na čase být víc free.

Za ten víc než půl rok neaktivity jsem stihla vyzkoušet litry nové kosmetiky, poznat nespočet nových míst, nafotit stovky a stovky snímků, vydělat a zase utratit peníze, uplavat pár kilometrů v bazénu, vypít hektolitry kávy a čaje, shodit a zase nabrat nějaká kila, odřídit stovky kilometrů, poprvé hrát beach volleyball, poprvé jít sama do kina, poprvé navštívit lázně, upéct svoji první svatomartinskou husu a spoustu dalších věcí. Častokrát jsem měla chuť něco napsat a vždycky zůstalo jen u toho chtění. Teď je to ale doopravdy. Chci vám toho moc ukázat.

Londie

Žádné komentáře:

Okomentovat