sobota 30. listopadu 2013

Kolik toho na sebe napatlám na podzim?

Aneb pokračuji v počítacím tagu. Zároveň si myslím, že po té dlouhé pauze to bude vhodný úvodní článek, který shrne co teď v oblasti kosmetiky používám. Obecně ale tagy moc nevyhledávám, tak to asi bude první a na dlouhou i poslední příspěvek tohoto typu.

Začneme ránem v koupelně. Vstávám, snídám, a jde na řadu čistění zubů s mým oblíbeným kartáčkem Curaprox a bělící zubní pastou Swiss dent. Obličej si oplachuji čistou vodou a na vyčištění použiji micelárku Avéne. Žádné další čistící kroky už ráno neprovádím, většinou na to nemám čas ani náladu a tak si obličej rovnou mažu krémem Clean AC taktéž od Avéne.


Po chvíli, která je nutná pro vstřebání krému, nanáším BB cream Missha Signature. Na části obličeje, které chci aby byly více rozzářené ještě dám trošku BB Good Afternoon od Skinfood a pro zdravější vzhled přidám krémovou tvářenku od FF. Oblíbenými očními stíny jsou pro mě Color Tattoo v odstínu Taupe, které většinou ještě doplním stíny Inglot (odstín 451) nanesenými do vnějšího koutku a jako spodní linku. Nakonec ještě řasenka Scandaleyes lycra flex, trocha pudru Oriflame a můžu mezi lidi.


Ještě pořád v pyžamu se češu asi v 70% případů dořeším veškeré nesrovnalosti žehličkou a lakem na vlasy Loreal Silk and Gloss. Do podpaží přijde antiperspirant Nivea a skáču do oblečení. Převoním se žlutou Pumou, rty přetřu LOVE balzámem Dermacol a jsem připravená vyrazit. To máme 14 výrobků, ještě než vůbec vystrčím  nos z domu.


Během dne u sebe musím mít vždy bezpodmínečně krém na ruce, v kabelce teď s sebou nosím skladný Kamill s heřmánkem. V záloze je pokaždé také pudr (už jsem započetla) a také nějaký hodně výživný balzám na rty. Právě teď používám jeden skvělý od Lavery. Během dne si samozřejmě několikrát musím umýt ruce a podle podmínek beru buď to co je k dispozici nebo používám přírodní mycí prostředek Nobilis Tilia. Pro případ nouze mám po ruce ještě vlhčené ubrousky, konkrétně nyní to jsou melounové Frotto z Lidlu.


Když večer hupsnu do sprchy dělá mi společnost čistící gel Avéne, mýdlo Lactacyd a tělové mléko do sprchy Nivea. Přiznávám se, že klasické mýdlo na tělo úplně každý den nepoužívám (samozřejmě pokud jsem ten den necvičila nebo neprováděla jinou fyzicky namáhavou aktivitu), protože mě trápí ekzém a mýdlem se mi kůže vždycky nadměrně vysuší a tak to s ním nepřeháním. I když teď s mýdlem od Nobillisu se snad blýská na lepší časy. Ihned po koupání si micelární vodou odstraním zbytky make-upu a cítím se čistě.


Než jdu spát ještě přichází na řadu můj malý relaxační rituál. Je to chvíle, kdy se zastavím, jsem v klidu a pečuji jen o sebe. Nově se rozmazluji biofází, používám při ní tři séra (už známou kombinaci geranium, tymián, šalvěj). Tuto péči už pak doplňuje jen Avéne Cicalfate, který nyní používám místo očního krému a vyhovuje mi skvěle. Ještě si natřu ruce Konopným multigelem Nobilis Tilia a můžu se uložit ke spánku.


Dopočítala jsem se k výsledku 26 výrobků při mém úplně běžném dni kdy pro sebe neudělám ani ťuk navíc. 26 je tedy naprosté minimum. Docela málo řekla bych, ale jedeme dál.
V týdnu si navíc jaksi samozřejmě myju vlasy (zhruba tak jednou za tři dny) a do práce povolávám šampón Kapyderm, kokosový kondicionér Balea plus čokoládový Beauty keratin a jednou týdně i kolagenové sérum Kapyderm. Před foukáním ještě pokaždé použiji Biosilk olejíček. Většinou alespoň jednou týdně přijde ke slovu také Amica suchý šampón, který umí zachránit ranní vlasové katastrofy.(+6)


Podle nálady ještě ve sprše střídám peeling s pomerančem Body Basics a mandlový sprcháč Bagno Seta. K tomu alespoň dvakrát týdně přidám péči o problematické partie v podobě peelingu Evelin. A nezbytně také musím použít holící gel Balea. (+4)


Mimo to tu máme také další kroky v péči o obličej. Jednou týdně peeling Avéne a maska Avéne plus nějaká další (většinou Freeman). K čištění černých teček pak používám náplasti na nos od Face Shop. (+4)


A máme součet za takový běžný (ale stejně ne příliš reálný) týden, což je 40 produktů. Pořád ale samozřejmě nemáme pravdivé číslo, protože jsem ještě nemluvila o lakování nehtů, péči o chodidla, rozmazlování se ve vaně, korektorech, bronzerech, rtěnkách a dalších serepetičkách. A už vůbec ne o chuti občas výrobky prostřídat.

A kolik toho na sebe na podzim napatláte vy? 

Londie

2 komentáře:

  1. Koukám, že používáč hodně výrobky od Avene. Mám je též hrozně moc ráda, hlavně ten zázrak v tubě Cicalfate :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě nejdřív koupila kréme Clean AC a Cicalfate a byla jsem spokojená, tak jsem to pak ještě rozšířila abych měla jednou ucelenou péči od jedné značky.

      Vymazat