neděle 2. února 2014

Wishlist 2014

Konec impulsivních nákupů! Je mantra, kterou si tenhle rok hodlám neustále opakovat a platí hlavně a v první řadě pro kosmetiku. Vzhledem k tomu, že pečujících přípravků mám už zásobu na hodně dlouhou dobu a jejich počet hodlám snižovat a nikoliv zvyšovat, tak pro ně platí skoro striktní stopka. To u dekorativky mám ještě značné mezery. Například nevlastním ani jeden pěkný a kvalitní rozjasňovač a i repertoár mých tvářenek je značně omezený. Proto dekorativka ano, ale chci se zaměřit spíš na kvalitnější kousky do sbírky.

Abych se vyhnula okamžitým nápadům a neuváženému vytahování karty, házím si věci na wishlist a zatím je tam nechávám chvilku povalovat, ještě si z nich vybírám to nejlepší a hlavně se snažím odolávat všem dalším lákadlům.
tvářenky - rozhoduji se mezi srdíčkovou Sweethearts Perfect Flush Blush-Too Faced (1), populární Hot Mama-The Balm (7) a tvářenkami MeMeMe (5)
štětce - potřebuji rozšířit svůj arzenál o nové štětce na nanášení tekutého make-upu, jeden kulatý (2) a jeden do rovna střižený (11). Původně jsem myslela, že sáhnu po Real Techniques, ale teď se přikláním spíš k Hakuro.
odličovací balzám - Balms Away-The Balm (3)
konturovací pudr - Bahama Mama-The Balm (4)
báze pod oční stíny - ještě si nejsem úplně jistá, ale pravděpodobně sáhnu po Artdeco bázi (6)
korektor - už vím jistě že chci zkusit opěvovaný Make-up cover od Dermacolu (8)
rozjasňovač - to je hodně těžká volba, nejvíc zvažuji luxusní Albatross-NARS (9), Shimmer Brick-Bobbi Brown (15) a Mary-Lou Manizer-The Balm (12)
oční linky - chtěla bych černé linky tekuté nebo gelové, se kterými si bude schopné oči namalovat i takové kopyto jako já. Zatím se mi pozdávají nejlépe inglotí gelovky Eyliner gel (10)
trocha luxusu navíc - mám ve wishlistu dva kousky, které sice nepotřebuji, ale mé srdce po nich bezmezně touží. První je efektový pudr Ambient Lighting powder-Hourglass (13) a druhý dokonale vypadající Sweetheart Beads Radiant Glow Face Powder-Too Faced (14)

Co byste mi poradily, bez čeho se nedá žít? A jak vypadá váš současný wishlist?

Londie

Žádné komentáře:

Okomentovat