pondělí 3. února 2014

Novoroční výzva II.

Leden je definitivně za námi a ním i plnění mé první výzvy, která zněla: Sním každý den alespoň jeden kousek syrové zeleniny nebo ovoce. Musím se pochválit, protože v téhle výzvě se mi skvěle dařilo a kromě jednoho dne jsem ji dodržela do puntíku. A co mi to přineslo? Spoustu přírodních vitaminů do těla, o hodně menší chuť na sladkosti a hlavně každodenní chuť si nějaké to ovoce dát. Opravdu. Teď už nedokážu pochopit, že dřív jsem na něj chuť nemívala. Tělo si holt asi hodně rychle vytváří zvyky. Doufám, že tenhle pozitivní mi už vydrží navždycky.

A teď už únor. S výzvou na tenhle měsíc se dál držím v kolejích zdravého životního stylu a její znění je: Budu se 6x týdně aktivně hýbat po dobu alespoň 30-ti minut.



To už je pro mě úplně jiný level úkolu než ten předchozí, o hodně náročnější. V ideálním případě bych se chtěla vrátit ke cvičení s Jillian Michaels, zařadit ho tak 5x týdně a pak 1x týdně jakoukoliv jinou pohybovou aktivitu, třeba procházku. 

Co myslíte, je to reálné předsevzetí? Přidáte se?

Londie

Žádné komentáře:

Okomentovat