sobota 1. března 2014

Novoroční výzva III.

Třetí měsíc v roce v roce, třetí výzva. Za únorovou, která zněla: Budu se 6x týdně aktivně hýbat po dobu alespoň 30-ti minut, se upřímně dost stydím, protože vůbec nevyšla podle mých plánů. Splnila jsem ji v prvním týdnu a  pak už vůbec. Nejdřív jsem začala být trochu nemocná a pak už jen moc líná se k cvičení vrátit. Ale řekla jsem si, že to se sebou tak snadno nevzdám, takže tuhle výzvu přesouvám do tohoto měsíce a snad tentokrát vytrvám.

Mimo to mám ale v hlavě regulérní březnovou výzvu, kterou taky nechci nechat ležet. Týká se toho, co by si přála každá z nás, hezčí a spokojenější pleti. Konkrétně její výživy zevnitř. Začnu tím, že: Vypiji denně alespoň 1,5 litru neslazených tekutin a každé ráno budu užívat pupalku a biosil.



S potravinovými doplňky a vitaminy jsem to nikdy nepřeháněla, ale na pupalku nedám dopustit a biosil chci testnout, slyšela jsem na něj většinou jen chválu. No, březen a rovnou dvojitá výzva. Tuším, že to bude náročné. Ale k čemu jsou malé cíle?

Jak končí vaše předsevzetí a výzvy? Dokážete je dodržet?

Londie

Žádné komentáře:

Okomentovat