neděle 6. ledna 2013

Předsevzetí pro rok 2013

Zdravím vás v novém roce a přeji sobě i vám všem aby byl skvělý po všech stránkách. Samozřejmě nic není zadarmo a je i na nás abychom si ten rok 2013 udělali co nejlepší. K tomu mohou sloužit třeba právě novoroční předsevzetí. Já už si žádná nedávala několik let, ale teď mám pocit, že se uzavřela jedna etapa mého života, do roku 2013 vstupuju s čistým štítem a proto si chci i něco nového předsevzít.

1. Pustím se do projektu 365 a vydržím u něj
Určitě už jste o 365ce slyšeli. Projekt spočívá v tom, že si z každého dne uděláte jednu fotku až nakonec budete mít jeden obrázek pro všech 365 dní v roce. Už jsem se o to pokoušela několikrát, ale pokaždé jsem na focení zapomněla. Tentokrát to chci dotáhnout do konce, vždyť musí být hrozně hezké mít takové album.
2. Budu si psát "deník"
Deník opravdu v uvozovkách, chci si jen krátce každý den zaznamenat co se dělo, byť by to byla třeba jen jedna věta. Mám ráda, když se můžu ohlédnout do minulosti a vidět kolik věcí jsem zažila a zvládla. Nehledě na to, že se tyhle poznámky budou krásně doplňovat s fotkami z 365projektu.
3. Každý den se naučím 5 anglických slovíček
Podobné předsevzetí už jsem na některých blozích viděla a myslím, že je opravdu přínosné. Jsem v angličtině pořád taková polopokročilá a už mě to nebaví, letos svou znalost upgraduji na vyšší level! 
4. Budu si zapisovat své příjmy a výdaje
Pořád se ptám, kam ty peníze mizí... ale tento rok to tajemství odhalím! Alespoň po dobu tří měsíců si chci poctivě zapisovat za co utrácím svou výplatu. Možná pak přijde na řadu i zamyšlení, čeho bych se mohla vzdát.
5. Budu víc ve formě než teď
Snad konečně zatočím se svou lenivostí a za rok bude moje kondička alespoň o chlup lepší než teď. Je vám tohle předsevzetí povědomé...? Tak ať se to zvládneme!
6. To je tajné...
... ale jestli se to povede, určitě to zaznamenáte i vy.

Dáváte si předsevzetí? Máte nějaké netradiční ?




Žádné komentáře:

Okomentovat