pondělí 31. prosince 2012

Nejlepší písničky roku podle Londie

Jak se blíží Silvestr a nový rok přichází na řadu bilancování o tom, co se nám v tom roce uplynulém povedlo a nepovedlo, čeho jsme dosáhli a nedosáhli, co se nám líbilo a nelíbilo, co nám rok 2012 dal a vzal. Já jsem nedávno při poslouchání rádia v autě přemýšlela jestli jsem letos objevila nějaké songy, které stojí za to, které mě něčím chytili. Mám totiž takový problém. Co se týče hudby, jsem zaseknutá v 90. letech, asi už beznadějně. Ta dnešní moderní tvorba mě z valné části nějak neoslovuje, hlavně co se týká zahraničních interpretů. Třeba takový letošní hit - Gangnam style od PSYe (skloňuje se to tak?), pokaždé když to zaslechnu říkám si: "Panebože proč?" a to je jen jeden příklad za všechny. Samozřejmě nikomu jeho vkus neberu a v žádném případě ani nevnucuju ten svůj. Každopádně tohle jsou moje tři top songy, které mě provázely rokem 2012.

3. Sunrise Avenue Hollywood Hills
Z nějakého neznámého důvodu mám slabost pro finské kapely. Svého času jsem milovala HIM, pak se mi líbili Rasmus a další do sbírky jsou teď Sunrise Avenue. Stává se mi málokdy, že by se mi nějaká písnička na první poslech zamlouvala tak, abych si ji chtěla pouštět pořád dokola. U téhle to tak bylo. Hlavně se mi hned zalíbil hlas zpěváka. Snila jsem o cestě do Ameriky a v tom se v rádiích objevila tahle písnička, jak se mi mohla nelíbit?


2. Jason Mraz I'm Yours
V nejhorších chvílích roku 2012 mě I'm Yours tahala ze špatných nálad, depresí a všech těch stavů, kdy mi nebylo nejlíp. Byl to přesně ten song pro chvíle, kdy jsem chtěla rychle někam utéct, být hlavně někde úplně jinde a všechny starosti hodit za hlavu. Písnička má úplně dokonalou atmosféru, prostě balzám na duši. 


1. Fun We Are Young 
S touhle písničkou mám naopak spojené šťastné okamžiky, slavila jsem s ní svoje úspěchy, zpívala ji ve chvílích kdy se svět zdál nejrůžovější. Evokuje mi pocit volnosti, chuti slavit, být zase jednu noc hrozně young a dělat nepředloženosti.


Máte také písničky, které vám připomínají šťastné/nešťastné chvíle nebo události roku 2012?

Žádné komentáře:

Okomentovat