pondělí 17. prosince 2012

Listopadový SENZABOX na druhý pohled

Máme tu v pořadí už třetí adventní neděli, Vánoce za dveřmi a ještě blíž prosincový Senzabox. Já ho očekávám s velkým napětím a když Česká pošta dá, už zítra mi odhalí svá tajemství. Předtím bych se ale s odstupem času chtěla ohlédnout za jeho listopadovou edicí. Sestavila jsem pořadí jednotlivých výrobků, podle oblíbenosti. Číslo jedna je dle mě nejlepší věc, která v balíčku byla a tak pořád dál až k poslednímu místu - výrobku, který mám nejméně ráda.

1. Vlasového hedvábí Silk infusion od CHI 
Moje očekávání od CHI byla docela velká a musím říct, že vlasové hedvábí od této značky mě opravdu nezklamalo. Při prvním použití jsem dala jen maličko na konečky a měla jsem pocit, že to s vlasy neudělalo skoro nic. ALE. Po dalším umytí jsem hedvábí aplikovala ve větším množství a už skoro od poloviny délky vlasů a voalaa byla jsem moc spokojená. Mám vlasy vlnité a tím pádem skoro pořád dost vysušené, ale po použití CHI vypadají o hodně lépe. Jsou jemnější, méně suché, ale zase ne slepené nebo dokonce mastné (to se mi někdy stávalo při použití olejů, když jsem, byť jen trošku, přehnala množství). Vlasové hedvábí se stane mým věrným parťákem, protože jsem zatím nenarazila na nic, co by mým vlasům vyhovovalo líp. Ještě nesmím zapomenout na vůni, protože ta je mi tuze příjemná. Velikost vzorku mi v tom to případě také vyhovuje, už jsem CHI použila asi 4x a řekla bych, že ještě na pár aplikací vydrží (a to ho dávám vážně poměrně dost).

2.Mořská sůl do koupele k uvolnění a relaxaci od tetesept Relaxation
Tahle věcička je pro mě překvapením Senzaboxu. Říkala jsem si: "sůl do koupele, no dobrý", ale pak jsem si ji nasypala do vody... Řeknu vám, nechtělo se mi z vany vůbec vylézt. Mám moc ráda tu vůni - z inzerované levandule a citronové trávy cítím jen tu druhou složku, a je mi hodně příjemná. Sůl se krásně rozpouští a obarvuje vodu do oranžova. Dvakrát jsem si ji dala do koupele a dvakrát jsem ve vaně málem usnula, to myslím dokumentuje, že opravdu uvolňuje tělo i mysl. Vážně přemýšlím, že si koupím větší balení.

3.Přírodní korektor Trend sensitiv od Lavery
Korektor od Lavery používám ráda, ikdyž jsem si původně myslela, že nebude nic moc. Vyhovuje mi jeho konzistence i odstín. Pravda, nemá dvakrát skvělou krycí schopnost, ale používám ho pod oči na rozjasnění a pro tyto účely je pro mě dostačující. Zdůrazňuji, že netrpím na výrazné kruhy pod očima, na ty by asi nestačil. Pro mě je to příjemná věcička a jsem ráda, že se v Senzaboxu objevil, protože sama od sebe bych si ho nikdy nekoupila.

4.Balzámu na rty, obličej, ruce a tělo od Figs & Rouge
Pořád nemůžu odtrhnout oči od toho parádního obalu, prostě se mi strašně líbí. Konzistence balzámu je zajímavá, obsahuje malé hrubší částečky, které se ale po chvíli na rtech rozpustí. Nezpozorovala jsem žádné zázračné hydratační schopnosti, ale použila jsem ho zatím jen párkrát, takže mu ještě dávám šanci. Jediné co mi kazí radost z tohohle balzámku je bohužel ta vůně, peprmint a tea tree není úplně šálek mého čaje.
    Nepoužito, nehodnoceno:  
              Odličovač očního make-upu od Green line
              Gentle cleansing Shampoo od label.m 
    Jak jsem avizovala v minulém článku tyhle výrobky u mě šanci nedostaly. Nevím co by se mi muselo dostat pod ruku za odličovač abych ho vyměnila za mou milovanou micelární vodu a šampon se spoustou silikonů, děkuji, to nechci.

    Můj konečný dojem z listopadového Senzaboxu je nakonec lepší, než se ze začátku zdálo. Čtyři první výrobky opravdu používám a oblíbila jsem si je. Za co bych Senzaboxu vážně poděkovala, je zařazení vlasového hedvábí, protože mě přesvědčilo, že i moje vlasy mohou vypadat o dost líp a vím, že až vypotřebuji vzorek, koupím si i plnou velikost.
     

    Žádné komentáře:

    Okomentovat