neděle 2. prosince 2012

Výsledky nr. 2

Jde to se mnou z kopce, dalších 14 dní pryč a já mám pocit, že jsem nechtěně zase sklouzla do své lenivosti. Výsledky jsou tentokrát na pováženou. Pozitivní ovšem je, že se mám od čeho odpíchnout pro příště, protože horší už to může být jen těžko. Milá Londie, zamysli se nad sebou!

1) Protahování                 5/12
Opravdu špatná bilance, nesplnila jsem ani na těch ubohých 50%. Následky z toho jasně vyplývají. Necítím od minule absolutně žádný pokrok ve zlepšování své pružnosti.

2) Pitný režim                   8/14
Bída s nouzí. Na pitný režim jsem zapomínala a často ho vůbec nedodržela.

3) Pohybová aktivita        3/10
Lenost, lenost, lenost. Katastrofální výsledky. Co víc říct.

Moje aktuální váha:                   55.1 kg

Žádné komentáře:

Okomentovat