středa 12. prosince 2012

I like... Odlakovací polštářky na nehty ebelin

Sáhla jsem po nich jednou čistě z nouze, protože jsem chtěla odlakovač bez acetonu a v DM zrovna měli všechny vyprodané. Než jsem je prvně použila, myslela jsem, že nebudou fungovat, že za chvíli vyschnou a budou prostě k ničemu. OMYL. Tyhle odlakovací polštářky podle mě strčí kdejaký klasický odlakovač do kapsy. Na obalu se píše, že jsou zvláště jemné k pokožce a přitom nabízí důkladné odlakování a neobsahují aceton. Pravda, pravda a pravda. 


Jejich dalším velkým plusem je to, že nepáchnou jako klasický odlakovač. Podle výrobce to má být ovocná vůně - s tím bych úplně nesouhlasila, přece jenom "vůni" si představuju trošku jinak, ale rozhodně mému nosu nijak nevadí. Dokonce jsem si s těmihle polštářky minulý týden odlakovala nehty v autě aniž by se celá posádka otrávila nebo dokonce nějaký pach zaregistrovala. Tahle praktická věcička se prodává po třiceti polštářcích v balení, přičemž na odlakování všech nehtů na rukou mi stačí maximálně dva. Navíc opravdu vůbec nevysychají, takže se nebojím, že bych je nevypotřebovala včas.

Za mě mají odlakovací polštářky ebelin jedno velké ANO. Zvlášt se mi osvědčily na cesty, protože nehrozí, že by se snad mohly někde vylít jako běžný odlakovač. Skvělá vychytávka za pár korun.

Žádné komentáře:

Okomentovat