úterý 14. dubna 2015

Výzva pro člověka a psa - 50 jarních kilometrů

O víkendu jsem na zahradě objevila celý koberec fialek. Nádhera. Snad už to tedy jaro vezme opravdu vážně. Vůbec od posunu času jsem mnohem optimističtější a i moje klasická zimní lenost se hodně rychle pakuje. Čerstvej vzduch a hodně světla, to mi vážně dobíjí baterky. Už se mi odpoledne nechce sedět doma, a tak často vyrážím ven se psem. Máme z toho nefalšovanou radost oba.

Docela dlouho hledám nějaký sport co by mě bavil, ale u ničeho se mi zatím nepodařilo vydržet déle než měsíc nebo dva. Dlouhodobě se prostě nedokážu "nutit" do něčeho, co mi není úplně přirozený. Do fitka byste mě nedostali ani heverem, a obecně někam dojíždět na studiové hodiny se mi prostě nechce. A tak mi s příchodem jara došlo, že pro mě je nejlepší, vyjít si nebo vyběhnout (myšleno spíš obrazně - s během jsem na úplném začátku) někam ven.

Vždycky si skvěle odpočinu od všeho a všech, užívám si ticha a domů se vracím s lehkou hlavou a nabitá energií. Protože se chci pomalu vrátit k tréninku běhu, ale nechci hned ze startu strhat sebe ani našeho psa (přes zimu jsme oba přibrali :) ) vymyslela jsem si pro sebe výzvu. V příštích 20 dnech chci zdolat pěkně po svých 50 km. Ale pozor, počítám pouze cílený pohyb. To znamená, že žádné pobíhání mezi poštou, obchody a prací neplatí. U mě tedy rovná se: nazout tenisky, vzít psa a vyrazit.

A aby to bylo zábavnější, mám v plánu z každé takové procházky nebo výletu udělat alespoň jednu fotku a za tři týdny se s vámi o ně podělit spolu s mými pocity a konečným výsledkem. 

Jestli jsem vás třeba inspirovala k něčemu podobnému, budu ráda, když mi dáte vědět v komentářích. A zdá se vám 50 km za 20 dní hodně nebo málo? 

Užívejte si jarního vzduchu, Londie

2 komentáře:

  1. Ahoj, jsem moc ráda, že jsi u mě našla inspiraci, co se cestování po Bali týče :-) Musím říct, že i ty máš pěkný blog s podobnými tématy!
    Myslím, že pro začátek je 50km za 20 dní úplně akorát:-) Já mám "předsevzených" 200 naběhaných kilometrů za měsíc, ale běhám už 6 let, takže uznávám, že pro člověka, který tolik neběhá, je to koňská dávka :D To tvoje předsevzetí je supr...Joo a inspirovala jsi mě k tomu focení: přijde mi to jako dobrý nápad, zdokumentovat po dobu jednoho měsíce každý běh/procházku a na konci měsíce napsat nějaký sumarizační foto-článek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda doufám, že za další měsíc už by těch km mohlo být třeba sto (už včetně nějakého běhu) a pak už to bude jen lepší a lepší:)

      Vymazat